Od svého založení v roce 1954 se společnost z malebného Sarnenu ve Švýcarsku vypracovala na známého hráče v oblasti potravin a výživových doplňků. Pojďme se společně podívat na její působivý vývoj.
1954 |
Společnost Nahrin AG je založena v malebném Sarnen v srdci Švýcarska. Společnost se již specializovala na výrobu a obchod s potravinami. |
1956 |
Na současném místě je slavnostně otevřena nová administrativní budova s přilehlou výrobou, logistikou a skladem. Nahrin AG zároveň spouští přímý prodej základních kuchyňských produktů včetně bujonů, koření, omáček a polévek. |
1973 |
Sortiment rozšiřují exkluzivní multivitaminové produkty Narosan®. Nové výživové doplňky na bázi ovocných šťáv kombinují základní vitaminy, minerální látky, stopové prvky a rostlinné extrakty. |
1974 |
Rodina Jüstrichova přebírá Nahrin AG a přináší vlastní vizi a odborné znalosti, které dodnes formují rodinný podnik. |
1975 |
Nahrin AG stále více diverzifikuje svůj sortiment směrem k výživovým doplňkům a produktům podporujícím zdravý životní styl. |
1982 |
Nahrin AG zahajuje své první exportní aktivity a prodává své vysoce kvalitní potravinářské výrobky do zahraničí. Tato expanze představuje důležitý krok v historii společnosti a otevírá nové příležitosti pro růst a mezinárodní působení. |
1982 |
Společnost uvádí do provozu svůj první vysokoregálový sklad, který je vybaven inovativním otočným věžovým pořadačem. Tento moderní skladový systém s 3 000 paletovými pozicemi představuje milník ve skladovém hospodářství a logistice společnosti Nahrin AG. |
1984 |
Jako průkopník ve výrobě bujonů přináší Nahrin AG na švýcarský trh jeden z prvních zeleninových bujonů bez tuku ve formě pasty. Tento inovativní produkt pod názvem Zeleninový extrakt se rychle ukázal jako bestseller a tento status si udržuje dodnes. |
1986 |
Růst vyžaduje moderní novostavbu s prostory pro administrativu, výrobu a logistiku. Uvedení do provozu představuje důležitý milník ve vývoji společnosti. |
1987 |
Nahrin AG přináší na trh Artyčokový hořký nápoj pro podporu trávení, který je dodnes úspěšný a je stálou součástí sortimentu společnosti. Skvělý aperitiv, ale i digestiv. |
1987 |
Jako průkopník začala společnost Nahrin AG velmi brzy využívat geotermální tepelná čerpadla k výrobě energie. S tímto ekologickým systémem vytápění podniká společnost první průlomový krok směrem k udržitelnosti. |
1990 |
Společnost zahajuje smluvní výrobu pro externí společnosti. To zahrnuje odborné znalosti při vymýšlení nápadů, vývoji receptury až po výrobu, plnění a balení produktu. |
1995 |
S nástupem Michela Jüstricha do vedení společnosti začíná v Nahrin AG nová éra. Jako zástupce třetí generace rodiny Jüstrichových nastupuje na pozici CEO a pokračuje v rodinné tradici. Vede společnost do budoucnosti s novými nápady a inovativními přístupy. |
2000 |
Nahrin otevírá další prodejní kanál s online objednávkou, který umožňuje zákazníkům rychle a snadno nakupovat. |
2003 |
Podíl objemu exportu poprvé dosahuje 50 %. Zároveň je spuštěn do výroby první systém plnění kapslí, aby uspokojil rostoucí poptávku po doplňcích stravy. |
2005 |
Stoletá povodeň způsobila budově značné škody. Přesto může být nový, plně automatizovaný výškový sklad uveden do provozu ještě v témže roce. Rozšířením se zdvojnásobí plocha pro oddělení logistiky a výroby, což umožní nové kapacity a zvýšení efektivity. |
2016 |
Nahrin se zcela vyhýbá používání palmového oleje. Rostoucí počet plantáží této palmy totiž ničí deštné pralesy a způsobuje ekologické problémy v zemích, odkud pochází. |
2019 |
Jako generální ředitel společnosti Nahrin AG přebírá Felix Obrist celkovou provozní odpovědnost. Michel Jüstrich zůstává ve společnosti jako předseda představenstva. |
2020 |
Instalací fotovoltaických prvků do výrobních, skladovacích a kancelářských prostor zvyšuje Nahrin AG příspěvek k udržitelné orientaci společnosti. Úchvatných 924 nově instalovaných solárních modulů na střechách Nahrin AG dodává při plné kapacitě až 270 000 kWh elektřiny. |
2020 |
Nová identita značky a redesign obalů kuchyňských produktů dodává značce Nahrin a produktům moderní a současný vzhled. |
2021 |
Exportní partner Swisscare-Nahrin v Itálii se stává 100% dceřinou společností Nahrin. |
2022 |
Nový a příjemný veletržní stánek s inovativní samoobslužnou pokladnou modernizuje a zlepšuje zážitek z nakupování na veletrzích. Špičkové moderní zařízení zajišťuje větší profesionalitu a svěží vzhled. |
2023 |
Propracovaný vzhled a nové, kvalitní balení inovovaných doplňků stravy ve formě kapslí a multivitaminových přípravků Narosan® zohledňují zvýšené nároky spotřebitelů. |
Zdroj: Nahrin AG
Ikony: freepik.com